Historia
O Colexio Plurilingüe Nosa Señora do Rosario, coñecido como “Atocha”, foi
fundado por Don Baltasar Pardal Vidal en 1950 en Arzúa, na Provincia da Coruña
(Galicia):
Primeiro, como expresión de gratitude a Deus polas vocacións que
xurdiron para o seu Instituto Secular Feminino “Fillas da Natividade de
María” da propia Arzúa e das súas parroquias lindeiras.
Segundo, por ser esta unha zona eminentemente rural e quería que os
nenos do campo galego tivesen a posibilidade de recibir unha esmerada
educación e formación catequética.
Por iso, como punto de partida para o ensino da Catequese, abriu unha clase de
párvulos e outra nocturna, para xente adulta (ano 1950) . As clases impartíanse
nunha vella casa dotada dunha fermosa horta, na Rúa do Carmen, en pleno
Camiño de Santiago.
Con moitas dificultades, pero cunha gran ilusión, foise facendo o que na
actualidade é o “COLEXIO PLURILINGÜE NOSA SEÑORA DO ROSARIO”,
comenzando a sua andadura oficial no ano 1957.
Aos poucos, sen facer ruído, sen grandes manifestacións, pasan por este
Colexio Arzuán de “ATOCHA”, moitos nenos e nenas, persoas que, grazas á
educación recibida, chegaron a formar familias e fogares felices, preparados
para facer fronte á vida que lles tocou ou toca vivir hoxe.
O Colexio, na actualidade, conta coas seguintes etapas educativas:
- Educación Infantil, desde os 3 aos 5 anos. A utilización das novas
tecnoloxías axuda a que a súa aprendizaxe sexa cónsono coas novas
esixencias innovadoras actuais. Ao mesmo tempo, xa desde os tres anos,
teñen clase de inglés. O seu horario é de mañá.
- Educación Primaria: Con seis aulas, dende Primeiro a sexto. Tamén en
horario de mañá e tarde e a utilización das novas tecnoloxías e coas
novas esixencias innovadoras actuais. En toda a Educación Primaria o
Inglés é un idioma implementado na área de E.F. O seu horario é de
maná.
- Educación Secundaria: Desde 1º de E.S.O a 4º de E.S.O. Implantouse
no Curso 1999-2000. Ten horario de mañá e a tarde do luns.
Ademáis o Centro conta con aulas e espazos múltiples para poder desenvolver
todas as actividades nun ambiente agradable que facilite o coñecemento mutuo
do alumnado de tal forma que sintan que son membros dunha Gran Familia.