Ideario
A existencia de múltiples concepcións do home e da vida provoca unha
diversidade de propostas educativas.
Os colexios da Grande Obra de Atocha pertencen ao tipo de institucións católicas
que fundamentan a súa acción educativa nunha concepción cristiá do home e do
mundo, son por tanto centros educativos que dan resposta ao desexo de
educación cristiá que manifestan moitas familias, aínda que se abren a todos.
Ofrécense á sociedade como unhas comunidades nas que todos son aceptados,
que poden dialogar, escoitar e ser escoitados. Inseren a súa acción na realidade,
cultura, costumes e tradicións de Galicia noutros lugares do mundo. Pretenden
que o alumno chegue a ser dono de si mesmo, libre e responsable.
Facilítanlle tamén a adquisición de coñecementos, destrezas e actitudes
necesarias para o desenvolvemento da súa personalidade e para seren
competentes nas ocupacións que na súa vida teñan que desempeñar.
Así os colexios da Grande Obra de Atocha, e polo tanto o CPR PLURILINGÜE
NUESTRA SEÑORA DEL ROSARIO, manifestan no seu ideario que:
- Educan a través da asimilación sistemática e crítica das distintas
manifestacións da cultura do noso tempo e medio, sempre desde unha
visión fundada nos valores cristiáns.
- Propoñen un proceso educativo que axude aos alumnos para descubrir e
asumir unha xerarquía de valores que dea sentido ás súas vidas.
- Optan por un modelo educativo aberto a transcendencia; cren no valor
transformante da fe e fundan a súa acción educativa no Evanxeo de
Jesús, na vida e ensino da Igrexa católica.
- Realizan a educación da fe dos alumnos a partir dun proxecto integral de
iniciación e maduración cristiás, devandito proxecto ten como centros a
Eucaristía e María.
- Os nosos Colexios anuncian explicitamente a mensaxe salvadora de
Jesús sobre o Reino de Deus fomentando nos alumnos o espírito
misioneiro e procuran que este Reino fágase realidade na vida dos
propios Centros Educativos.
- Cultivamos a educación moral dos nosos alumnos nunha tripla dimensión:
persoal, comunitaria e social.
- Educamos na intelixencia espiritual e na formación de valores éticos como
a honestidade, a sinceridade, o hábito e a responsabilidade no traballo e
a participación desinteresada no facer diario.
- Promovemos a educación para a liberdade e ofrecémola como ámbito
onde sexa valorada e exercida por todos.
- Propoñemos a solidariedade entre os homes e entre os pobos, para que
podamos así camiñar, abertos a outras culturas, cara a unha fraternidade
universal.
- Educamos co espírito evangélico de servizo alegre e sinxelo.
- Acollemos con calor de fogar aos alumnos, optando sempre polos máis
necesitados e atendendo preferentemente aos que se atopan en maior
dificultade.
- Fomentamos a colaboración, a amizade e o espírito de familia cos
alumnos, cos profesores e cos pais.
- Os educadores axudan ao alumno formar a súa personalidade e
desenvolven unha metodoloxía aberta e flexible, baseada na imaxe e nos
intereses do propio alumno -tal coma desexaba d. Baltasar- dando
especial relevo ao traballo intelectual, serio e rigoroso e favorecendo as
diversas formas de traballo en equipo, a cooperación e a solidariedade.
- Estimulamos a actividade do alumno e promovemos un traballo
fundamentado no interese e a motivación constantes.
- Potenciamos o uso formativo do tempo libre, a práctica do deporte, a
organización de grupos e asociacións, e damos leito ás inquietudes
relixiosas e sociais.
- Convertemos a avaliación, entendida como proceso continuo que verifica
o rendemento da Comunidade Educativa, nun estímulo e orientación
constante na mellora da nosa acción educativa.