Teléfono: 981 501 393 / 689 102 521
Síguenos:

Ideario


A existencia de múltiples concepcións do home e da vida provoca unha diversidade de propostas educativas.

Os colexios da Grande Obra de Atocha pertencen ao tipo de institucións católicas que fundamentan a súa acción educativa nunha concepción cristiá do home e do mundo, son por tanto centros educativos que dan resposta ao desexo de educación cristiá que manifestan moitas familias, aínda que se abren a todos.

Ofrécense á sociedade como unhas comunidades nas que todos son aceptados, que poden dialogar, escoitar e ser escoitados. Inseren a súa acción na realidade, cultura, costumes e tradicións de Galicia noutros lugares do mundo. Pretenden que o alumno chegue a ser dono de si mesmo, libre e responsable. Facilítanlle tamén a adquisición de coñecementos, destrezas e actitudes necesarias para o desenvolvemento da súa personalidade e para seren competentes nas ocupacións que na súa vida teñan que desempeñar.

Así os colexios da Grande Obra de Atocha, e polo tanto o CPR PLURILINGÜE NUESTRA SEÑORA DEL ROSARIO, manifestan no seu ideario que:

  • Educan a través da asimilación sistemática e crítica das distintas manifestacións da cultura do noso tempo e medio, sempre desde unha visión fundada nos valores cristiáns.
  • Propoñen un proceso educativo que axude aos alumnos para descubrir e asumir unha xerarquía de valores que dea sentido ás súas vidas.
  • Optan por un modelo educativo aberto a transcendencia; cren no valor transformante da fe e fundan a súa acción educativa no Evanxeo de Jesús, na vida e ensino da Igrexa católica.
  • Realizan a educación da fe dos alumnos a partir dun proxecto integral de iniciación e maduración cristiás, devandito proxecto ten como centros a Eucaristía e María.
  • Os nosos Colexios anuncian explicitamente a mensaxe salvadora de Jesús sobre o Reino de Deus fomentando nos alumnos o espírito misioneiro e procuran que este Reino fágase realidade na vida dos propios Centros Educativos.
  • Cultivamos a educación moral dos nosos alumnos nunha tripla dimensión: persoal, comunitaria e social.
  • Educamos na intelixencia espiritual e na formación de valores éticos como a honestidade, a sinceridade, o hábito e a responsabilidade no traballo e a participación desinteresada no facer diario.
  • Promovemos a educación para a liberdade e ofrecémola como ámbito onde sexa valorada e exercida por todos.
  • Propoñemos a solidariedade entre os homes e entre os pobos, para que podamos así camiñar, abertos a outras culturas, cara a unha fraternidade universal.
  • Educamos co espírito evangélico de servizo alegre e sinxelo.
  • Acollemos con calor de fogar aos alumnos, optando sempre polos máis necesitados e atendendo preferentemente aos que se atopan en maior dificultade.
  • Fomentamos a colaboración, a amizade e o espírito de familia cos alumnos, cos profesores e cos pais.
  • Os educadores axudan ao alumno formar a súa personalidade e desenvolven unha metodoloxía aberta e flexible, baseada na imaxe e nos intereses do propio alumno -tal coma desexaba d. Baltasar- dando especial relevo ao traballo intelectual, serio e rigoroso e favorecendo as diversas formas de traballo en equipo, a cooperación e a solidariedade.
  • Estimulamos a actividade do alumno e promovemos un traballo fundamentado no interese e a motivación constantes.
  • Potenciamos o uso formativo do tempo libre, a práctica do deporte, a organización de grupos e asociacións, e damos leito ás inquietudes relixiosas e sociais.
  • Convertemos a avaliación, entendida como proceso continuo que verifica o rendemento da Comunidade Educativa, nun estímulo e orientación constante na mellora da nosa acción educativa.